«притча про блудного сина», «притча про сіяча». Біблія святе письмо


с. 1 с. 2 с. 3 ... с. 25 с. 26
Тема. Г. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». КАРТИНИ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЗА ЧАСІВ ВЕЛИКОЇ РУЇНИ 64

Тема. Г. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». ПОЄДНАННЯ РЕАЛІЗМУ І ФАНТАСТИКИ 72

Тема. М. ГОГОЛЬ. «ВЕЧІР ПРОТИ ІВАНА КУПАЛА». ЗВ’ЯЗОК З «НЕЧИСТОЮ СИЛОЮ» ЯК МЕТАФОРА ЗЛОДІЯННЯ 83

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО. «ПРИЧИННА», «ЛІЛЕЯ» 89

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО «ГАЙДАМАКИ». ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЇВ ТВОРУ 96

Тема. НАЦІОНАЛЬНА ПРОБЛЕМАТИКА У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА ПЕРІОДУ «ТРЬОХ ЛІТ». «КАВКАЗ» 100

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО «СОН» («У ВСЯКОГО СВОЯ ДОЛЯ»). САТИРИЧНИЙ ПАФОС ПОЕМИ, ЇЇ СПРЯМУВАННЯ 105

Тема. ТЕМА ЖІНОЧОЇ ДОЛІ У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА. «КАТЕРИНА» 109

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО «САДОК ВИШНЕВИЙ КОЛО ХАТИ...», «ДОЛЯ», «РОСЛИ УКУПОЧЦІ, ЗРОСЛИ...» 119

Тема. СВІТОВА ВЕЛИЧ Т. ШЕВЧЕНКА 122

Тема. П. КУЛІШ «ДО РІДНОГО НАРОДУ» 125

Тема. П. КУЛІШ. «ЧОРНА РАДА» - ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ІСТОРИЧНИЙ РОМАН 128

Тема. ЛІТЕРАТУРА XXСТ. - МИСТЕЦТВО ОНОВЛЕНИХ ТРАДИЦІЙ І СМІЛИВОГО НОВАТОРСТВА 139

Тема. І. ЛИПА. «У НЕВІДОМУ ПУТЬ» 158

Тема. І. ЛИПА «МАТИ» 160

10 КЛАС 163

Тема. М. СТАРИЦЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «НЕ СУДИЛОСЬ» 177

Тема. М. КРОПИВНИЦЬКИЙ. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «ГЛИТАЙ, АБО Ж ПАВУК» 181

Тема. М. КОЦЮБИНСЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «INTERMEZZO», «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ» 202

Тема. В. СТЕФАНИК. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «КАМІННИЙ ХРЕСТ», «СИНИ» 217

Тема. О. КОБИЛЯНСЬКА. ЖИТТЄВИЙ Й ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ЛЮДИНА» 221

Тема. С. ВАСИЛЬЧЕНКО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ТАЛАНТ» 224

Тема. В. ВИННИЧЕНКО. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «СОЛДАТИКИ!» 228

11 КЛАС 254

Тема. Є. МАЛАНЮК. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «СУЧАСНИКИ», «ШЕВЧЕНКО», «ОДНА ПІСНЯ», «ПАМ’ЯТІ Т. ОСЬМАЧКИ» 261

Тема. Ю. ЯНОВСЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ВЕРШНИКИ» 269

Тема. М. КУЛІШ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «МИНА МАЗАЙЛО» 272

Тема. І. БАГРЯНИЙ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «ТИГРОЛОВИ» 292

Тема. О. ГОНЧАР. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «СОБОР» 302

Тема. Г. ТЮТЮННИК. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «ЗАВ’ЯЗЬ», «ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ» 355

Тема. І. ДРАЧ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «БАЛАДА ПРО СОНЯШНИК», «ЕТЮД ПРО ХЛІБ», «ЧОРНОБИЛЬСЬКА МАДОННА» 359

Тема. Б. ОЛІЙНИК. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «КРИЛО», «ПІСНЯ ПРО МАТІР», «В ОБОРОНУ ХЛІБА» 365




Тема. Д. Павличко. Життя і творчість. «О рідне слово, хто без

тебе я?», «Коли ми йшли удвох з тобою...», «Я стужився, мила, за тобою...», «Коли помер кривавий Торквемада»,

«Два кольори», «Дзвенить у зорях небо чисте...», цикл «Вірші з Монголії» («Полечу я до Монголії», «Між

ЗМІСТ 1

9 КЛАС 5

Тема. «ПРИТЧА ПРО БЛУДНОГО СИНА», «ПРИТЧА ПРО СІЯЧА». БІБЛІЯ - СВЯТЕ ПИСЬМО І ЗБІРКА ЛІТЕРАТУРНИХ ПАМ’ЯТОК 23

Тема. «ПОВІСТЬ МИНУЛИХ ЛІТ» - ІСТОРИЧНА КНИГА І ЗБІРКА ЕПІЧНИХ ТВОРІВ 28

Тема. ІСТОРИЧНО-МЕМУАРНА ПРОЗА. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО КОЗАЦЬКІ ЛІТОПИСИ. «ІСТОРІЯ РУСІВ» 35

Тема. Г. СКОВОРОДА «БДЖОЛА ТА ШЕРШЕНЬ», «СОБАКА І ВОВК» 41

Тема. Г. СКОВОРОДА «ВСЯКОМУ ГОРОДУ НРАВ І ПРАВА» 44

Тема. Г. СКОВОРОДА «ВСТУПНІ ДВЕРІ ДО ХРИСТИЯНСЬКОЇ ДОБРОНРАВНОСТІ», АФОРИЗМИ 46

Тема. І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ «ЕНЕЇДА». ОБРАЗИ ЕНЕЯ, ТРОЯНЦІВ 55

Тема. І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «НАТАЛКА ПОЛТАВКА» - ПЕРШИЙ ТВІР НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДРАМАТУРГІЇ 59

Тема. Г. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». КАРТИНИ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЗА ЧАСІВ ВЕЛИКОЇ РУЇНИ 64

Тема. Г. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». ПОЄДНАННЯ РЕАЛІЗМУ І ФАНТАСТИКИ 72

Тема. М. ГОГОЛЬ. «ВЕЧІР ПРОТИ ІВАНА КУПАЛА». ЗВ’ЯЗОК З «НЕЧИСТОЮ СИЛОЮ» ЯК МЕТАФОРА ЗЛОДІЯННЯ 83

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО. «ПРИЧИННА», «ЛІЛЕЯ» 89

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО «ГАЙДАМАКИ». ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЇВ ТВОРУ 96

Тема. НАЦІОНАЛЬНА ПРОБЛЕМАТИКА У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА ПЕРІОДУ «ТРЬОХ ЛІТ». «КАВКАЗ» 100

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО «СОН» («У ВСЯКОГО СВОЯ ДОЛЯ»). САТИРИЧНИЙ ПАФОС ПОЕМИ, ЇЇ СПРЯМУВАННЯ 105

Тема. ТЕМА ЖІНОЧОЇ ДОЛІ У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА. «КАТЕРИНА» 109

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО «САДОК ВИШНЕВИЙ КОЛО ХАТИ...», «ДОЛЯ», «РОСЛИ УКУПОЧЦІ, ЗРОСЛИ...» 119

Тема. СВІТОВА ВЕЛИЧ Т. ШЕВЧЕНКА 122

Тема. П. КУЛІШ «ДО РІДНОГО НАРОДУ» 125

Тема. П. КУЛІШ. «ЧОРНА РАДА» - ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ІСТОРИЧНИЙ РОМАН 128

Тема. ЛІТЕРАТУРА XXСТ. - МИСТЕЦТВО ОНОВЛЕНИХ ТРАДИЦІЙ І СМІЛИВОГО НОВАТОРСТВА 139

Тема. І. ЛИПА. «У НЕВІДОМУ ПУТЬ» 158

Тема. І. ЛИПА «МАТИ» 160

10 КЛАС 163

Тема. М. СТАРИЦЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «НЕ СУДИЛОСЬ» 177

Тема. М. КРОПИВНИЦЬКИЙ. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «ГЛИТАЙ, АБО Ж ПАВУК» 181

Тема. М. КОЦЮБИНСЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «INTERMEZZO», «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ» 202

Тема. В. СТЕФАНИК. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «КАМІННИЙ ХРЕСТ», «СИНИ» 217

Тема. О. КОБИЛЯНСЬКА. ЖИТТЄВИЙ Й ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ЛЮДИНА» 221

Тема. С. ВАСИЛЬЧЕНКО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ТАЛАНТ» 224

Тема. В. ВИННИЧЕНКО. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «СОЛДАТИКИ!» 228

11 КЛАС 254

Тема. Є. МАЛАНЮК. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «СУЧАСНИКИ», «ШЕВЧЕНКО», «ОДНА ПІСНЯ», «ПАМ’ЯТІ Т. ОСЬМАЧКИ» 261

Тема. Ю. ЯНОВСЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ВЕРШНИКИ» 269

Тема. М. КУЛІШ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «МИНА МАЗАЙЛО» 272

Тема. І. БАГРЯНИЙ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «ТИГРОЛОВИ» 292

Тема. О. ГОНЧАР. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «СОБОР» 302

Тема. Г. ТЮТЮННИК. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «ЗАВ’ЯЗЬ», «ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ» 355

Тема. І. ДРАЧ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «БАЛАДА ПРО СОНЯШНИК», «ЕТЮД ПРО ХЛІБ», «ЧОРНОБИЛЬСЬКА МАДОННА» 359

Тема. Б. ОЛІЙНИК. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «КРИЛО», «ПІСНЯ ПРО МАТІР», «В ОБОРОНУ ХЛІБА» 365




Тема. В. Стус. Життя і творчість. «Весняний вечір. Молоді тумани»,

«Не одлюби свою тривогу ранню...», «Останній лист Довженка», «Не можу я без посмішки Івана...», «О земле втрачена, явися...», «У цьому полі, синьому, як льон...»,

«За літописом Самовидця», «На Колимі запахло чебрецем...», «Ярій, душе. Ярій, а не ридай...», «Верни до мене, пам’яте

ЗМІСТ 1

9 КЛАС 5

Тема. «ПРИТЧА ПРО БЛУДНОГО СИНА», «ПРИТЧА ПРО СІЯЧА». БІБЛІЯ - СВЯТЕ ПИСЬМО І ЗБІРКА ЛІТЕРАТУРНИХ ПАМ’ЯТОК 23

Тема. «ПОВІСТЬ МИНУЛИХ ЛІТ» - ІСТОРИЧНА КНИГА І ЗБІРКА ЕПІЧНИХ ТВОРІВ 28

Тема. ІСТОРИЧНО-МЕМУАРНА ПРОЗА. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО КОЗАЦЬКІ ЛІТОПИСИ. «ІСТОРІЯ РУСІВ» 35

Тема. Г. СКОВОРОДА «БДЖОЛА ТА ШЕРШЕНЬ», «СОБАКА І ВОВК» 41

Тема. Г. СКОВОРОДА «ВСЯКОМУ ГОРОДУ НРАВ І ПРАВА» 44

Тема. Г. СКОВОРОДА «ВСТУПНІ ДВЕРІ ДО ХРИСТИЯНСЬКОЇ ДОБРОНРАВНОСТІ», АФОРИЗМИ 46

Тема. І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ «ЕНЕЇДА». ОБРАЗИ ЕНЕЯ, ТРОЯНЦІВ 55

Тема. І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «НАТАЛКА ПОЛТАВКА» - ПЕРШИЙ ТВІР НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДРАМАТУРГІЇ 59

Тема. Г. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». КАРТИНИ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЗА ЧАСІВ ВЕЛИКОЇ РУЇНИ 64

Тема. Г. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА». ПОЄДНАННЯ РЕАЛІЗМУ І ФАНТАСТИКИ 72

Тема. М. ГОГОЛЬ. «ВЕЧІР ПРОТИ ІВАНА КУПАЛА». ЗВ’ЯЗОК З «НЕЧИСТОЮ СИЛОЮ» ЯК МЕТАФОРА ЗЛОДІЯННЯ 83

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО. «ПРИЧИННА», «ЛІЛЕЯ» 89

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО «ГАЙДАМАКИ». ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЇВ ТВОРУ 96

Тема. НАЦІОНАЛЬНА ПРОБЛЕМАТИКА У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА ПЕРІОДУ «ТРЬОХ ЛІТ». «КАВКАЗ» 100

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО «СОН» («У ВСЯКОГО СВОЯ ДОЛЯ»). САТИРИЧНИЙ ПАФОС ПОЕМИ, ЇЇ СПРЯМУВАННЯ 105

Тема. ТЕМА ЖІНОЧОЇ ДОЛІ У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА. «КАТЕРИНА» 109

Тема. Т. ШЕВЧЕНКО «САДОК ВИШНЕВИЙ КОЛО ХАТИ...», «ДОЛЯ», «РОСЛИ УКУПОЧЦІ, ЗРОСЛИ...» 119

Тема. СВІТОВА ВЕЛИЧ Т. ШЕВЧЕНКА 122

Тема. П. КУЛІШ «ДО РІДНОГО НАРОДУ» 125

Тема. П. КУЛІШ. «ЧОРНА РАДА» - ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ІСТОРИЧНИЙ РОМАН 128

Тема. ЛІТЕРАТУРА XXСТ. - МИСТЕЦТВО ОНОВЛЕНИХ ТРАДИЦІЙ І СМІЛИВОГО НОВАТОРСТВА 139

Тема. І. ЛИПА. «У НЕВІДОМУ ПУТЬ» 158

Тема. І. ЛИПА «МАТИ» 160

10 КЛАС 163

Тема. М. СТАРИЦЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «НЕ СУДИЛОСЬ» 177

Тема. М. КРОПИВНИЦЬКИЙ. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «ГЛИТАЙ, АБО Ж ПАВУК» 181

Тема. М. КОЦЮБИНСЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «INTERMEZZO», «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ» 202

Тема. В. СТЕФАНИК. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «КАМІННИЙ ХРЕСТ», «СИНИ» 217

Тема. О. КОБИЛЯНСЬКА. ЖИТТЄВИЙ Й ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ЛЮДИНА» 221

Тема. С. ВАСИЛЬЧЕНКО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ТАЛАНТ» 224

Тема. В. ВИННИЧЕНКО. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «СОЛДАТИКИ!» 228

11 КЛАС 254

Тема. Є. МАЛАНЮК. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «СУЧАСНИКИ», «ШЕВЧЕНКО», «ОДНА ПІСНЯ», «ПАМ’ЯТІ Т. ОСЬМАЧКИ» 261

Тема. Ю. ЯНОВСЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ. «ВЕРШНИКИ» 269

Тема. М. КУЛІШ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «МИНА МАЗАЙЛО» 272

Тема. І. БАГРЯНИЙ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «ТИГРОЛОВИ» 292

Тема. О. ГОНЧАР. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «СОБОР» 302

Тема. Г. ТЮТЮННИК. ОГЛЯД ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ. «ЗАВ’ЯЗЬ», «ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ» 355

Тема. І. ДРАЧ. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «БАЛАДА ПРО СОНЯШНИК», «ЕТЮД ПРО ХЛІБ», «ЧОРНОБИЛЬСЬКА МАДОННА» 359

Тема. Б. ОЛІЙНИК. ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ. «КРИЛО», «ПІСНЯ ПРО МАТІР», «В ОБОРОНУ ХЛІБА» 365


9 КЛАС


Тема. РОДИННО-ПОБУТОВІ ПІСНІ «МІСЯЦЬ НА НЕБІ,

ЗІРОНЬКИ СЯЮТЬ», «ЦВІТЕ ТЕРЕН, ЦВІТЕ ТЕРЕН», «СОНЦЕ НИЗЕНЬКО, ВЕЧІР БЛИЗЕНЬКО»,

«В КІНЦІ ГРЕБЛІ ШУМЛЯТЬ ВЕРБИ»

  1. Якої пори відбуваються події у творі «Місяць на небі, зіроньки сяють»?

А Нічної і місячної.

Б Зимової і зоряної.

В Осінньої і ранньої.

Г Сонячної і спекотної.



  1. Дівчина співала пісню «Місяць на небі, зіроньки сяють», перебуваючи...

А У вишневому садочку.

Б У човні.

В На узбережжі моря.

Г На житньому полі.


  1. Як у творі «Місяць на небі, зіроньки сяють» характеризується пісня коханої? Вона:

А Мелодійна і хвилююча.

Б Зворушлива.



В Мила та люба.

Г Сумна і вражаюча.



  1. Чого зазнала героїня твору «Цвіте терен, цвіте терен»?

А Радості і щастя.

Б Горя і зради.

В Голоду і страждання.

Г Гноблення і приниження.


  1. Куди поїхав милий дівчини? («Цвіте терен, цвіте терен»)

А У місто торгувати.

Б На війну з турками.

В До своїх батьків на відвідини.

Г Іншої коханої шукати.


  1. У своїх стражданнях героїня («Цвіте терен, цвіте терен») звинувачує...

А Власні очі.

Б Господа.

В Батьків козака.

Г Дружок.



  1. Звертаючись до коханої, ліричний герой («Сонце низенько, вечір близенько») називає її...

А Голубонькою.

Б Серденьком.

В Пташечкою.

Г Квіточкою.


  1. Що обіцяла дівчина хлопцю? («Сонце низенько, вечір близенько») А Любити і ні з ким не знатись.

Б Повсякчас згадувати незлим тихим словом.

В Молитися за його здоров’я.

Г Готуватися до весілля.


  1. За яких умов коханий «жити перестане»? («Сонце низенько, вечір близенько») Якщо:

А Не застане свою дівчину.

Б Потрапить у полон до ворога.

В Сонця ранішнього не побаче.

Г Батьки не дадуть йому згоди на одруження.



  1. Верби, що шумлять в кінці греблі («В кінці греблі шумлять верби, що я посадила»), посаджені...

А Дівчиною.

Б Козаком на згадку про свою юність.

В Молодятами, які нещодавно одружилися.

Г Нашими предками.



  1. Куди поїхав козак? («В кінці греблі шумлять верби, що я посадила»)

А На Січ.

Б За Десну.

В До Чорного моря.

Г До своїх батьків.


  1. Коли дівчина плакала, тужила («В кінці греблі шумлять верби, що я посадила»), вона заспокоювала...

А Свої очі.

Б Власні думки.

В Серце і душу.

Г Вербу в кінці греблі.



Тема. РОДИННО-ПОБУТОВІ ПІСНІ «ЗА ГОРОДОМ

КАЧКИ ПЛИВУТЬ», «СВІТИ, СВІТИ, МІСЯЧЕНЬКУ», «ЛУГОМ ІДУ, КОНЯ ВЕДУ»

  1. Прохання, з яким звернулася дівчина до козака? («Лугом іду, коня веду, розвивайся, луже»)

А «Проведи мене до бору».

Б «Подаруй смарагдове намисто».



В «Сватай мене»,

Г «Запроси мене на свято».



  1. Негативна риса козака («Лугом іду, коня веду, розвивайся, луже»), за яку дорікає йому дівчина.

А Бр ехливість.

Б Улесливість.

В Ненажерливість.

Г Ледачість,


  1. Козак одружився на дівчині («Лугом іду, коня веду, розвивайся, луже»), якщо б вона...

А Уміла гарно співати і танцювати.

Б Грати на скрипці.

В Вишивати хрестиком.

Г Була багатою,


  1. Рослина («Лугом іду, коня веду, розвивайся, луже»), що зійшла край битої доріженьки після того, як дівчина заміж пішла.

А Ковил.

Б Ромашка.



В Рута м’ята,

Г Барвінок.



  1. З яким проханням дівчина звернулася до хлопця? («Світи, світи, місяченьку, та й на мій перелаз») Щоб він:

А Не залишав її.

Б Прийшов до неї,,

В Поцілував і заспокоїв кохану.

Г Забув іншу.

За яких умов любляча героїня прилетіла серед опівночі до свого коханого? («Світи, світи, місяченьку, та й на мій перелаз») Якщо б:

А Крила мала.

Б Вітром стала.

В Була чарівницею.

Г Він їй дозволив це зробити.



  1. Цвіт дерева («Світи, світи, місяченьку, та й на мій перелаз»), що символізував кохання тих, що розлучилися.

А Дуба.

Б Липи.


В Каштана.

Г Берези.



  1. Дівчина («Світи, світи, місяченьку, тай на мій перелаз») хотіла мати очі...

А Іншої коханої.

Б Солов’я.

В Свого коханого.

Г Добрі і щирі.


  1. Заміж, за змістом пісні «За городом качки пливуть», йдуть дівки...

А Багаті.

Б Бідні.

В Які мають вищу освіту.

Г Що вміють господарювати.


  1. Що на придане мають багаті дівки? («За городом качки пливуть») А Безліч тканого полотна.

Б Велику суму грошей.

В Коней і волів.

Г Повний двір качок.



  1. Чому дівчинонька не вийшла на побачення до хлопця? («За городом качки пливуть») Бо вона:

А Вже була заручена з іншим.

Б Не кохала його.

В Слухалася своїх батьків, які їй забороняли це зробити.

Г Боялася нічку-петрівочку.


  1. Що було перешкодою для одруження молодят? («За городом качки пливуть»)

А Кріпацтво.

Б Соціальний стан дівчини.

В Непорозуміння із суперницями молодої.

Г Заборона батьків коханої.

Тема. «ДО БОРУ, ДРУЖЕЧКИ, ДО БОРУ», «А БРАТ СЕСТРИЦЮ ТА Й РОЗПЛІТАЄ», «РОЗВИЙ, СОСНО, СІМСОТ КВІТОК», «ЛЕТЯТЬ ГАЛОЧКИ У ТРИ РЯДОЧКИ»,

«ОЙ МАТІНКО, ТА НЕ ГАЙ МЕНЕ» - ВЕСІЛЬНІ ПІСНІ

Варіант 1



  1. Щоб збудувати нову оселю («До бору, дружечки, до бору»), потрібно...

А Посвятити місце, де вона буде зводитися.

Б Чітко виміряти територію її майбутнього розташування.



В Вирубати велику деревину.

Г Мати на це дозвіл Ради.



  1. Дерево («До бору, дружечки, до бору»), яке пропонується використати для «заміту».

А Дуб.

Б Клен.


В Сосна.

Г Осика.


  1. Барвінок у пісні «До бору, дружечки, до бору» названо...

А Запашним.

Б Смугастим.

В Лікарським.

Г Хрещатим.


  1. Про що просить брат сестру? («А брат сестрицю та й розплітає») А Не поспішати йти заміж.

Б Приготувати йому вареників.

В Спекти весільний коровай.

Г Вибілити хату.


  1. Запашна квітка, що згадується у цій («А брат сестрицю та й розплітає») і попередній пісні.

А Барвінок.

Б Васильок.

В Троянда.

Г Лілея.


  1. З яким проханням Марійка звернулася до сосни? («Розвий, сосно, сімсот квіток») Щоб та:

А Захистила її від лиха в житті.

Б Надала сімсот квіток.

В Усипала двір своїми голками.

Г Не ховала сонця своїм гіллям пишним.


  1. Іванові («Розвий, сосно, сімсот квіток») не вистачило квітки через те, що...

А Він був відсутній, коли їх роздавала дівчина.

Б їх було дуже мало.



В Для нього квіткаце його кохана.

Г Вона раптово зів’яла.



  1. Марійка у творі «Розвий, сосно, сімсот квіток» порівнюється... А 3 піснею.

Б Сосонкою.

В Сонячним променем.



Г Квіточкою.

  1. Де присіла Марійка? («Летять галочки у три рядочки»)

А На лаву біля дружок.

Б Пеньок.

В Зелену травичку вздовж берега річки.

Г Посаді.


  1. З приводу чого висловлює жаль Марійка? («Летять галочки у три рядочки») Через розставання:

А 3 батьківським подвір’ям.

Б Коханим.

В Рідним краєм.

Г Русою косою та дівочою красою.


  1. Дівчина просить матінку («Ой матінко, та не гай мене»), щоб та її... А Навчила готувати смачні страви.

Б Не гаяла.

В Не обділила приданим.

Г Захистила від лихого ока та злого слова.


  1. їхатиме дівчина («Ой матінко, та не гай мене») через:

А Болотяну місцевість.

Б Гори і долини.

В Великі міста.

Г Коренисте поле.

Варіант 2



  1. Гіллячко у творі «До бору, дружечки, до бору» названо...

А Щедрим.

Б Славним.

В Щирим.


Г Багатим.

  1. Якої рослини немає у гілці? («До бору, дружечки, до бору»)

А Мака.

Б Барвінку.

В Василька.

Г Калини.



  1. Розплітаючи коси своїй сестриці («А брат сестрицю та й розплітає»), брат згадує...

А Історії з її дитинства.

Б Квітучу троянду.

В Про цікаві епізоди їх життя у рідній оселі.

Г Як вони разом вперше жито жали.


  1. Сестра з сумом промовляє («А брат сестрицю та й розплітає»), що їй вже не...

А Стрибати через купальське вогнище.

Б Торгувати на ярмарку.

В Випасати худоби.

Г Збирати квітів.


  1. Пісня «А брат сестрицю та й розплітає» побудована у формі...

А Діалогу.

Б Полілогу.

В Монологу.

Г Довільного віршованого тексту.



  1. Кого хотіла наділити Марійка квіткою сосновою? («Розвий, сосно, сімсот квіток»)

А Дружок.

Б Сватів.

В Світилок.

Г Бояр.


  1. Художній засіб, який найчастіше вживається у пісні «Розвий, сосно, сімсот квіток».

А Порівняння.

Б Тавтологія.

В Уособлення.

Г Метонімія.


  1. Поперед галочок («Летять галочки у три рядочки») летіла...

А Ворона.

Б Синичка.



В Зозуля.

Г Сова.


  1. З яким питанням звернулися дружки до Марійки? («Летять галочки у три рядочки»)

А «Ой чого плачеш, чого жалуєш?»

Б «Чи їла ти, чи пила, що така сумна?»

В «Ой чого засмучена така?»

Г «Звідкіль ідеш, подруго?»



  1. Дівчина заплакала («Летять галочки у три рядочки»), бо:

А Не хотіла до шлюбу ставати.

Б Заспівали дружки засватаній героїні.

В Боялася труднощів майбутнього родинного життя.

Г Її образили дружки.


  1. Доріжка молодої («Ой матінко, та не гай мене»)...

А Небезпечна.

Б Терниста.

В Багата на всілякі труднощі.

Г Далека.


  1. Героїня хвилюється («Ой матінко, та не гай мене»), що під час подорожі...

А Заблудиться і згубиться.

Б Може потрапити під дощ.

В Не зустрінеться з коханим.

Г Трапиться непередбачуване.




с. 1 с. 2 с. 3 ... с. 25 с. 26

скачать файл

Смотрите также: